.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان داوطلب عضویت در هیئت رئیسه + اسامی

عضو هیئت رئیسه مجلس از اعلام آمادگی بیش از 20 منتخب مجلس نهم برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس نهم خبر داد.

حسین سبحانی نیا نماینده نیشابور در مجلس در گفتوگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم از روز یکشنبه هفتم خرداد امسال گفت: هیئت رئیسه مجلس شامل 12 نماینده خواهد بود که علاوه بر یک رئيس، 2 نايب رئيس، شش دبير و سه ناظر عضو هیئت رئیسه مجلس خواهند بود.

وی با بیان اینکه غلامعلی حدادعادل و علی لاريجاني 2 كانديداي اصلي براي رياست مجلس نهم مي باشند، گفت: محمدرضا باهنر نایب رئیس فعلی مجلس و محمدحسن ابوترابی نایب رئیس سابق مجلس، برای نواب رئیسی کاندیدا هستند. البته نمایندگان دیگری که در حال حاضر در مجلس هشتم هستند و برخی از منتخبان جدید نیز داوطلب این مسئولیت هستند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برای مسئولیت دبیری حدود 12 نفر اعلام آمادگی کردند، گفت: علاوه بر اینجانب، محمد دهقان و محمدحسین فرهنگی که دبیر فعلی مجلس هشتم هستیم، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه و کاتب منتخب گرمسار هم داوطلب این مسئولین می باشند.

همچنین کاظم جلالی سخنگوی فعلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز یکی از گزینه های جدی احراز پست دبیری هیئت رئیسه و یا سخنگویی آن است .

سبحانی نیا با اشاره به جایگاه ناظران مجلس و با بیان اینکه تا کنون حداقل هفت نفر برای این مسئولیت اعلام آمادگی کردند، گفت: محمد آشوری نماینده بندرعباس که در حال حاضر هم ناظر مجلس است، شهباز حسن پور نماینده سیرجان، قاسم عزیزی منتخب شازند، سید شریف حسینی نماینده اهواز، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری، احمدرضا دستغیب نماینده شیراز، عبدالرضا مصری منتخب کرمانشاه برای مسئولین ناظری در مجلس کاندیدا هستند.

وی تصریح کرد: البته این تعداد از منتخبان تا روز چهارشنبه سوم خرداد آمادگی خود را برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس اعلام داشتند و قطعا در روزهای آینده بر تعداد داوطلبان برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس افزوده خواهد شد.

مجلس نهم از هفتم خرداد امسال آغاز بكار مي كند كه انتخابات هيئت رئيسه در دومين جلسه اين مجلس و به احتمال زیاد در جلسه روز سه شنبه نهم خرداد برگزار مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1391
سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری را عشق است . آیروی ساری
نا شناس 4 خرداد 1391
kiyasari dooset darim
امیر38 5 خرداد 1391
حتما لاریجانی با رای بالا رییس مجلس و دکتر رمضان شجاعی هم هییت رییسه که دیگر کسی پیدا نشود بگویدبعضی نماینده ها نماینده ترند
نا شناس 5 خرداد 1391
اگه آبروی ساری شجاعی باشد چه شود !!!!
تقوی 5 خرداد 1391
کسی از آقای نماینده ایراد نمی گیرد که عضوی از هیئت ریسه مجلس یک مازنی باشد اما او خصلتهای عرفی و اخلاقی را در امور سیاسی رعایت نمی کند عملکرد او در استان ودر توزیع قدرت قابل نقد است و او باید روزی پاسخگوی مردم باشد.
نا شناس 5 خرداد 1391
bela ve makhe demaghe bande
yosoof nezhad ro faramosh nemikonim ba on notgh"haye gharash
نا شناس 5 خرداد 1391
شجاعی شجاع دل است محبوب هر چی دل است
نوری 6 خرداد 1391
جای حاج احمد ناطق فرزند رشید مازندران واقعا خالیه
نا شناس 6 خرداد 1391
آقای دکتر افتخار آفرین ( نایب ریس کمسیون فرهنگی) انشاء الله افتخار مردم شمال کشور خواهد شد- با تشکر - نوروزی بهره بردار برق نکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.